Saturday 2 May 2009

Sovrum










I väntan på att sängen ska anlända, så att vi har lite mer att sova på än enbart bäddmadrasser, så försöker jag att hitta inspiration till hur känslan jag vill ha i sovrummets inredning. Jag gillar verkligen de olika bilderna ovan, där jag tycker att de har fått till helheten på ett bra sätt. Sedan är det klart att man har lite olika förutsättningar, sovrummet med tegelvägg är verkligen snyggt, men utan tegelvägg blir det ju inte samma impact...


Jag är lite inne på att köra marint tema i sovrummet, med blå och vita nyanser och sedan kanske lägga på lite brunt så att det inte blir för feminint. Jag vill ju att min kille ska trivas där lika bra som jag. Ja, ni lär ju märka vad jag bestämmer mig för. När allt är klart kommer det självklart ut lite fina foton tagna av amatörfotografen herself.



Trevlig kväll!

1 comment:

  1. Thank you for stopping by - your blog is lovely and look forward to visiting again. Ax

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin