Monday 18 May 2009

Måndag



Bildkälla: Pottery Barn

Helgen flög förbi i raketfart som vanligt och nu har pojkvännen dragit iväg på utbildning i Stockholm tre dagar igen. Bara jag och katterna alltså... Men på fredag lyckades jag få ledigt från jobbet och får alltså en långhelg från torsdag till söndag, yippie!!!

Under tiden muntrar jag upp mig själv med att titta på fina inredningsbilder från Pottery Barn och fantiserar om att mitt hem självklart kommer att bli minst lika fint :). Av någon anledning har jag en mystisk dragning till koffertar och de här var ursnygga! Kan någon förklara varför denna härliga kedja inte har valt att etablera sig i Sverige? Jag vet att jag inte är ensam om att gilla deras produkter. En ynka liten butik skulle räcka, eller vad säger ni?

5 comments:

  1. Pottery Barn har så mye flott! Drømmer om at de skal komme til Norge også. Det hadde vært bra:)
    Håper du får en fin uke!
    Klem AG

    ReplyDelete
  2. Skulle ikke Pottery Barn kommet både til sverige og til Norge så vet ikke jeg....Fantastisk mye fint. Jeg er også glad i kofferter, så da hadde de allefall fått solgt det til oss hvis de etablerte seg her...hi,hi...

    ReplyDelete
  3. Hej Isabelle! Vilken mysig blogg du har! Lilla Bonnie är ju bara fööööör söt! Ha en bra dag! Kram Helena

    ReplyDelete
  4. Halloooo... Å tack för din kommentar,,, =) kul,,, glá jag blir!!!!! att någon (förstår) hur mitt tänkande om trappen blev till... =)

    Ha de gottit kraaaam j

    ReplyDelete
  5. Tack för din fina kommentar hos mig...
    Det var inte där jag hittade sängen men tack för ditt underbara tips... Har helt otroligt lyckats charma min kära till att spara ihop till min drömmars säng... En dag kanske den eller en liknande kan bli min...
    Tack så...

    Många kramar
    Elin

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin