Monday 25 May 2009

Riviera Maison







Bildkälla: Riviera Maison
Oj, vilken tid det har gått mellan inläggen, en hel vecka har seglat förbi. Nu när mannen är på kurs igen, så måste man ju passa på att umgås när han är hemma. Men jag lovar, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen...
Här är ännu ett av mina favoritföretag, Riviera Maison. Jag gillar bokstavligt talat allt som finns i deras sortiment. Det är nästan så att jag får hålla i mig så att jag inte tar mitt pick och pack flyttar till Holland bara för att kunna shoppa där varje dag. Det har en sådan lyxig, marin känsla fast fortfarande ombonat. Jag har sett att det finns en återförsäljare av RM i Smögen, så jag tänkte passa på att ta en liten romantisk utflykt dit i sommar och spana in vad de har för utbud och priser. Säkert vansinnigt dyrt, men ibland kan man ju ha tur.
Nu har jag ett rejält godissug, så det bär nog av till affären för att inhandla lite sött och sedan ta en liten myskväll med kissarna och Nip Tuck (mycket beroendeframkallande).
Ha en mysig kväll!

1 comment:

  1. Hej ! Jag har en fråga,har du mail-adr.till Riviera Maisons återförsöljare i Smögen ?Är ute efter deras produkter dom är sååå fina, eller hur ?
    MVH . Carina Donnerstrand
    carina.donnerstrandlindberg@telia.com
    Väntar på svar. Tack !
    Ha en bra dag !

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin