Wednesday 29 April 2009







Efter en lång arbetsdag är det alltid kul att kunna utnyttja sin fritid på bästa sätt. Vad skulle då kunna vara bättre än att ta sig en runda i diverse butiker och shoppa loss på inredning? Det är någonting i alla fall jag alltid blir glad av. Idag blev det de här fina stolarna som införskaffades till köket och tidigare i veckan har vi också beställt hem sängen på bilden ovan och den fina Howardsoffan. Jag är så nöjd med alla inköp att jag inte kan vänta på att de ska komma hem. För att inte tala om hur otroligt beroendeframkallande shoppingen är. I dagsläget hade jag utan svårigheter kunnat dra med mig en halv butik hem och helst då Newport. Tyvärr begränsas man lite av ekonomin på det planet, men vem vet vad som lurar i framtiden.

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin